רעיונות לעיצוב חדר משחקים

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

כיום רבים מבעלי הבתים אשר מבצעים שיפוצים בירושלים, כאשר השיפוץ חייב להיות תואם גם לאקלים הירושלמי שנחשב קריר ברוב חודשי השנה, גם לשאון העיר כמו גם שעליו להשתלב בנוף העירוני.

אם אתם רוצים לעצב חדר משחקים בירושלים, בין אם מדובר בחדר משחקי בבית פרטי, בגן או אפילו במשרד אליו מביאים את הילדים בשעות אחר הצהריים – חשוב שחדר זה יראה נפלא, אטרקטיבי מושך ויקנה לילדים שמשחקים בתוכו שהות נפלאה.

אז אילו רעיונות יש לעיצוב חדר משחקים? הנה 4 רעיונות מדליקים:

חדר משחקים בסגנון האגדות -כדי לעצוב חדר מהאגדות תמיד תוכל לבחור בקונספט עיצוב של טירה או ארמון מלוכתי. שילוב של חדר כזה עם הנוף הירושלמי הינו שילוב מושלם שכן האבנים הירושלמיות שמסביב או שמהן בנוי בית ירושלמי, העצים העבותים והגינות הסבוכות שבעיר, הסמטאות ברחובות כמו גם האווירה המסתורית של העיר: כולם יאפשרו רקע מושלם שילווה חדר כזה.

כדי לבנות את האלמנטים בחדר, אפשר באמצעות קבלן שיפוצים בירושלים לבצע חיפוי קיר פנימי וכזה העשוי אבנים ירושלמיות ממש כמו של טירה עתיקה! הכינו מעץ מבנים שנראים כמו מרפסות של נסיכות או צריחים של אבירים והוסיפו משחקים כמו סוסי עץ וסוסי בד, חרבות פלסטיק ושרביטים כמו גם שתוכלו לצייר ולהדביק על גבי הקיר מדבקות של אבירים, דרקונים, נסיכות ושל שלל עצים ופרחים.

חדר בסגנון פיראטים – ילדים אשר חיים בירושלים הם כאלה שים הוא אלמנט שחסר להם מאד! בשל כך תמיד תוכלו לפצות אותם בחדר פיראטים מהסרטים. חדר כזה הוא אחד שמצויד בספינת פיראטים ענקית (כיום אפשר לבנות או לרכוש משחק גדול או מיטה בצורת ספינה או שניתן להציב במרכז החדר ספינת צעצועים גדולה.) את הקירות צבעו בצבעי ים כחול, הכניסו צעצועים כמו חרבות פלסטיק, בובות של דרקונים ומפלצות ים והרי לכם חדר פיראטים מושלם!

חדר משחקים נגרייה  – נגרות היא אחד מהתחביבים של ילדים (גם גדולים וגם קטנים) כאשר צעצועי עץ מהווים חלק בלתי נפרד מחייהם של ילדים והם צעצועים אותנטיים וכיפיים. בשל כך אפשר לבנות לילדים חדר נגרות מושלם עם שולחנות עובדה, מכונות נגרות מפלסטיק, כלי עבודה בטוחים לילדים, להציב בחדר מגוון קופסאות עץ וכמובן צעצועים מחומרי עץ איכותיים. חדר משחקים כזה אפשר לעצב עם שלל מדרגות עץ, ציורים של חפצי עבודה ושל עבודות נגרות, ובכך לאפשר חדר ילדים אטרקטיבי שהוא גם עבודה מושלם!

חדר משחקים טבעי – אם אתם רוצים שהילדים שלכם יתחברו לצד הטבעי שלהם, תוכלו לתכנן חדר משחקים טבעי, עם ערכות שתילה של שתילת עציצים, מדבקות וציורים של עצים על גבי הקירות, מערות חמד קטנות שבהן חיות יער (את המערות אפשר לבנות באמצעות חברת שיפוצים בירושלים), אקווריום גדול של דגים ושאר משחקים טבעיים.

בחרו את הדרך לשפץ את חדר המשחקים בצעו את ההכנות הדרושות ותוכלו לחזות בילדים שלכם ובחבריהם משחקים בצורה כיפית ויצירתית.

 

רעיונות לעיצוב חדר משחקים

שתפו:

צרו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר